Sann! Sann!

- Oscar? Ska vi åka till Suzann på öppna förskolan, och kanske måla lite?
- JAA! Sann måla! Måla Sann mamma! :)
- Vi kan inte måla PÅ Suzann :) men vi kanske kan måla MED Suzann :)
- Nej, mamma, måla Sann.
Hahaha, sötis!

Vi har i alla fall varit där, och när vi kom drog de precis i gång sångstund. Så när vi åkte hem, och jag började sjunga  "Här är ju vår lilla fru katt, och magen är allderles platt" så utbrast han:
- Sann! Sann!
- Ja, Suzann sjöng den idag.
- Jaa mamma, Sann.
:)

Om en timme ska jag vara och lämna blod för undersökning, och fylla i frågor, för att sedan veta om jag får lämna blod. Det var en VÄLDIGT RÖRIG väg till om jag skulle komma idag eller inte, eftersom jag gick på penicillin tom i fredags, men nu skulle jag det, och vi har sagt till famor att hon inte behövde komma. Såå jag ska till sjukhuset och ha med Oscar, när jag ska lämna blod. Jag som är så spruträdd! :P Men men, det blir bra när det är klart! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktiga Du! Om gamla mormor skulle ta sig i hampan och kolla om mitt låga tryck kanske blivit så mycket bättre att jag med får ge? Du har ju "vuxit till Dej"! :)

2011-05-03 @ 18:39:30
Postat av: MosterMoster

Den där sanna entusiasmen är helt uunderbaar!

2011-05-03 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0