Pyssling och gos

Imorse vaknade jag av två kalla fötter på min rygg. Oscar sover i shorts och tshirt på natten och jag i trosor och linne. Han vägrar täcke. Jag gillar täcke.
Imorse var han ganska sval, och jag svepte täcket över honom, och han riktigt gosade intill. Det övergick ganska snart i bus och tornadon låg och virvlade mot mig. ;) Tillslut sa jag;
-Oscar det verkar som att du allra helst skulle vilja vara under skinnet på mamma?! :)
-JaaA mamma, svarade han då :P

Nu har vi kollat lite på Nils Karlsson Pyssling, eller Usslig som Oscar säger ♥

Nähe, dags för jobb och dagis! Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: mormor

låter som en MYSIG morgon! Trots att jag minns hur det är med kalla fötter mot min varma kropp. :)

2011-05-27 @ 13:52:17
Postat av: lovisa

söt header!

2011-05-27 @ 14:43:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0