Oscar ♥ H = sant

Oscar har fått tjej! ♥
Igår när jag kom för att hämta Oscar, en av tjejerna, H fram och gav honom en lång kram.
Oscar stod villigt kvar :)
Så när vi väl skulle gå kom hon springandes runt hörnet på huset, la händerna på hans kinder och av honom en lååång puss.  Hahaha, såå gulligt.
-Hej då Oscar, sa hon
-Hej då H!

Idag när jag blev hämtad av min pojkar på jobbet (jag vet-lyx!) så berättade Calle att när de skulle gå kom H och sa hej då och av Oscar en kram.
Jag fråade Oscar när vi åkte hem;
-Har du skaffat tjej Oscar? Är H din tjej??
- JaaA, svarade han.
- Tycker du om H, är hon så söt?
- Jaa, H.
- Fick du puss och kram av H?
- Mm, kam puss
- Är hon din tjej?
- Ja mamma!
Såå gulligt!

Kommentarer
Postat av: MosterMoster

och var är mobilfilmerna på detta übergulliga kramandet? Moster vill SEE!

2011-05-05 @ 20:39:18
Postat av: mormor

Jag bara VISSTE det! Han ÄR ju bara den sötaste, goaste killen i Världen! H kan skatta sig lycklig som upptäckte, eller iaf visade sina känslor först - snart står tjejerna på raaaaaad!

2011-05-06 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0