Morgonmys och fredag

Idag har vi haft morgonmys, jag och Oscar. Vi har kikat lite på film och ätit frukost. Lekt med bilarna och tågen mellan varven. :) Strax är det dags att göra oss klara för dagis och jobb. Första dagen på nästan två veckor som jag ska jobba - känns heltokigt och märkligt att jag ska KÖRA till jobbet idag.
Från början skulle jag haft en semesterdag i dag också, (och egentligen kört upp idag :D ) men allt blev lite ändrat, så jag ska in och jobba några timmar, från elva till fyra fem någongång tänker jag.

Så ska vi fika lite när morfar kommer, och senare ska vi till Ming och äta! Säkert mums som vanligt!


Lånad bild


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh tack! Och vad roligt, Oslo är en fantastisk stad, speciellt på sommaren :D

2011-05-20 @ 09:28:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: mormor

ÅH det låter som ett fantastiskt gott sätt att fira DITT KÖRKORT! Ha en jätte-jättemysig kväll! Kram!

2011-05-20 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0