Jag + tvätten = sant

japp, ikväll är det jag och tvätten.
Mycket tvätt var det så jag tvättade endel av
våra kläder här uppe under dagen som har
fått hänga. Så nu har jag tvätten kvar,
där nästan allt kan tummlas.
Skönt, för då tar det ju inte så lång tid.
*Hoppas jag*















Idag har vi verkligen hållt igång. På eftermiddagen cyklade vi till sjukhuset där jag nu har lämnat blod för undersökning, så jag får lämna blod för användning så att säga. Om en månad borde jag få min tid, trodde hon.  Lämna blod är ju något väldigt enkelt, som de som kan borde göra.
Tänk om din son/dotter är ute för en olycka - och ingen har lämnat blod som matchar.
Tänk om det är din mamma?
Pappa?
eller syster?
Tänk om det är någon annans älskade barn.

http://www.geblod.nu/main.aspx?PageId=1





Kommentarer
Postat av: MosterMoster

bra med blooodet

själv skyller jag på avståndet.

mm

fegt

2011-05-03 @ 20:49:17
Postat av: Vivi

Bra Lisa :-) Helt rätt, alla som kan borde lämna blod, jag håller med dej :-)

2011-05-04 @ 08:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0