htc

Japp. HTC heter den. Min nya mobil. Calle tyckte det var kul när jag i affären kallade den för htb. :P Håller på att lära mig för fullt, ska se om jag kan lära mig att blogga ifrån den, eller om jag "bara" kan skicka sms/mms till bloggen som innan. Jag är ju som sagt kanske inte den MEST tekniska i världen. Men lite, ibland. När jag vill.
Men så här snygg är den i alla fall. Men eftersom jag jag har en bakgrundsbild på Oscar så är ju min ännu snyggare. Såklart! :) Ha en härlig underbar dag i det vackra vädret, det ska vi ha!

lånad bild

Kommentarer
Postat av: MosterMoster

htb.... lika kul som när morfar sa ubs =)

2011-05-31 @ 19:50:02
Postat av: mormor

Hade inte htA, varit ännu hetare.... eller var det "försöksmodellen" kanske?

2011-06-01 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0