Calle+Åbro

Det blev inte en, utan två resor till Nybro under dagen! :) Efter att jag och Oscar varit där för surprisen (Som blev kanon!) åkte vi hem och slappade lite till Calle slutade, då krängde vi pizza och sedan körde vi tillbaka så Oscar och Bella kunde leka av sig lite. Och det gjorde dem! Calle tyckte jag körde bra :D Väl där fick han en bira i handen, jaa för det går ju! :P Helt otroligt. Helt fantastiskt. Helt ofattbart! :)

*Ska bara ner i tvätten*

Det har varit en fantastisk dag!
Jag har aldrig, ALDRIG i mitt snart 30åriga liv varit så torr i munnen som när jag körde upp idag. ALDRIG. När han frågade mig saker svarade jag på klickljud. Snustorr. Tur att han förstod klickljud. Och tur att körningen inte sitter i munnen. :D
När jag hade parkerat utanför SYAB efter rundan så fick jag äntligen höra;
-Då har Oscar en mamma med körkort nu! :)
Och tänk. Det är jag!




Kommentarer
Postat av: MosterMoster

världens största körkortsgrattis från oss



PUSS =)

2011-05-19 @ 22:27:10
Postat av: mamma

Min DUKTIGA, hemlighetsfulla, obetalbart härliga älskling! Grattis känns futtigt - men det är verkligen från HJÄRTAT! Puss Älsklingen min!

2011-05-20 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0