Tjihu! Nu har jag slutat mitt jobbmaraton ...

Tjihu! Nu har jag slutat mitt jobbmaraton på 6 dagar, och det känns skönt! Gårdagen gick också bra, med nytt rekord på att mala blandfärs för mig.. Och tom det gick bra! :-) På söndagarna är jag ju lite som han gubben i ena sällskapsresan, tjejens pappa, jag byter mössa och gör hundra olika saker, och igår fungerade det jättebra. *HAPPY* Imorgon är jag och Oscar lediga, och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men en sak sa han i morse (när vi hade väckt honom :-( ) och det var att imorgon skulle han sova länge, minst till halv 8! :-D Nu sitter jag på bussen, och ska hämta hem min goding. Ikväll är det matlagning, städ och tvätt som gäller! Tills kl 21 när "mitt" förlossningsprogam börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0