Snart avresa

Kanske i dubbel bemärkelse. Men i alla fall en! :) På torsdag är dagis stängt och jag är föräldraledig både torsdag och fredag, OCH LEDIG HELG! Kan ni tänka er som jag längtar! Och ledig idag, och tvättade igår! :)
Så på torsdag ska jag och Oscar, själva, ta tåget till Karlshamn! Så kommer Calle efter jobbet på fredag. Och hela gänget från Nybro såklart! Hela grejen började med att morfar ville ha något att se fram emot, och då bestämdes en Malmöresa, med hela gänget, med shopping (eller som pappa sa; en butik kanske) mat på Mando, och sedan åka tåg hem igen, för att vara allihopa hemma hos honom. Det ska bli mysigt.
Idag kanske kanske jag och Oscar ska ta tåget till Nybro, men jag kan inte bestämma mig. Jag är väldigt sugen på gardinshopping idag, men jag vet inte var, och i Nybro har de två gardinaffärer.. Och vi skulle kunna hälsa på moster Mia! MM, dumt att jag är världens mest veliga människa!

Jag önskar ibland att jag kunde dela mig, och min familj. Jag älskar att åka till Karlshamn, men det är ALLTID för lite tid, eller i alla fall svårt med pusslet, och så många jag vill träffa. Och behöver träffa. Alltid är det uppbokat, jag gillar att ha  mycket att göra, och många att träffa, men det är svårt. Och jag känner mig otillräcklig. Och då är det inte kul. Jag vill ha ett dygn med alla. Var alltså. Och det är svårt att klara det på en helg.

Jaha, då är det att bestämma vad som ska hända idag, Oscar börjar bli otålig! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

:) Gulle Dej! Det viktigaste är ju att Du faktiskt VILL vara med alla Du vill vara med, och att de VET det, och det gör de! Älskar Dej!

2011-03-15 @ 09:50:00
Postat av: Moster

ja men det ÄR JOBBIGT när det inte går att hinna allt. man bara kollar på klockan om man snart måste åka vidare....

2011-03-15 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0