Home

Hemma igen! Jag är supertrött. Som vanligt. Jag vet. Otroligt tråkigt. Jag vetinte vad jag ska göra. Känner mig liksom aldrig på topp energimessigt. Är det "bara" så det är att vara småbarnsförälder, eller är det något annat. Lär aldrig får veta det. Tar ju nån extra energipiller. Hoppas de slår in snart :p Nu ska jag gå och borsta tänderna. Men först fem tacksamma; # som alltid calle och oscar # min underbara familj # Sandra och Mia "på jobbet" :) # jag och mina är friska # att jag nu ska lägga mig, i världens skönaste säng! :) Natti!! <3

Kommentarer
Postat av: Moster

och moster är tacksam att ni kom =)

2011-03-27 @ 16:52:48
Postat av: mormor

Hm.... nej Lisa, jag tror inte att det "bara" är så det är att vara småbarnsförälder. En lååååååååång vinter, Oscar sjuk alldeles för ofta, och nu allt ljuset. Väldigt många blir väldigt trötta av "bara" EN av dessa saker. Mycket kärlek, sömn, och frisk luft heter mormors recept, och då kommer skrattet och fnittret som ger så HIMLA härlig energi. Lööööövjo!

2011-03-27 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0