God morgon Fredag!

God morgon alla fredagsmysare! :)
Tänk att fredagen känns speciell fast jag jobbar hela helgen.
Fredag är FREDAG liksom :)
Just nu står min son och håller sig i sin blåa racerbobbycar och bajsar..
Ibland syns det så tydligt :P

Ikväll så kommer morfar, och när jag kommer hem från jobbet så är det dags för våfflor.
Jag är inte överförtjust i det, men någon gång ibland är det gott!
Och så är det ju Let's dance-finalen ikväll, Hejja Frank!! :)

Imorgon är det jobb mellan 7-14, efter det kalas för Bella!
Och på söndag är det jobb mellan 13-18, så jaa, jag ska nog få den här helgen att gå den också :P

Liten har tränat balansen idag :D



*SÖTIS*

Nehe, nu är det dags för dagis och jobb!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Mosters duktige pojk! Sån toooo duktig kille!! Moster ELKE DEJ =)

2011-03-25 @ 16:51:39
Postat av: Moster

han ser sååå stolt ut. plus supersuperspersööt!!kommer ni ihåg pinks?

2011-03-25 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0