-AAhhh!

Hela natten i sin säng! Tjihu!!! 20.15-06.00 UNDERBART!!
Klockan 06 kom han in, och så låg vi och mös (!?). Han höll på att somna om ett par gånger tror jag, men när Calle gick upp, och vi frågade om han ville vila på mammas arm sa han;
-JaAA! (med tryck på de sista aa-na som om han verkligen menade det!)
-Kom då sa jag, och la mig tillrätta.
Då lägger han sig på min arm och utbrister på utandning;
-Aaaaa... (Precis som jag brukar låta när jag myser med honom :D )
-Mmm, säger jag.
-Aaaa mamma!
-Mmm mysigt du Oscar!
-JaaA!
Sedan kunde liksom inte jag hålla mig för skratt, så sen mös vi lite till, och jag fick kaffe på sängen av min stora skatt, men då tyckte Oscar att det räckte, så då lockade bilarna i köket mer. Men så kom han in igen, åt lite banan (eller anaan som Oscar säger :D ) och drack vatten. Då fick vi ett mms av syster, som Oscar tycker ät hysteriskt kul. Hon håller sig i öronen, räcker ut tungan och "viftar" (vad ska jag kalla det för??) på den och låter ÄÄä, det tycker han är jättejättekul.. :P Då ska han göra likadant, men han tar tag i "flärparna" i örat (inte snibben) och räcker ut tungan och säger Äää! *Hahaha sötis!*

Nähe, nu ska jag ta och städa av, och hänga upp tvätten innan dagis och jobb kallar!

Kommentarer
Postat av: Moster

tänk att man får dela morgonen med er =)

2011-03-11 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0