Delete:a?

Tänk om man kunde deletea en dag. Detta hade varit en. Guud vilken pissig dag. Känner mig så negativ som aldrig förr. Vill bara gråta. Vad jag än tänker på blir det värre. Vad värre är att jag snäste till fel person idag. Jag vet det, han vet det, och det känns inte bättre för det. Värre.
Som sagt. Pissigt.
Vet inte om du läser bloggen, i så fall; verkligen förlåt. Igen.
Hoppas på en lugn, sovig natt, och att vakna med nya tag, och massor av energi!
Jobbar 7-14, så kommer F och K på besök!

Kommentarer
Postat av: Brolle

Jag säger som Alfons Åbergs farmor..

Om man aldrig har tråkigt, hur ska man då veta när något är kul?...

Kram!

2011-06-04 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0