Blogg.se = strul just nu

Jaa.. Jag har fått svar på mitt mail, och ja de har problem med sms/mms-bloggning. De väntar på svar från sin jadajdajjada blablabla -bara se till att det funkar någon gång!
Bilderna kommer så fort det funkar.

Helgen var som jag sa TOPPEN! När jag kom hem från jobbet i lördags hade min barndomskompis Fiffi och hennes son K kommit på besök, vi lekte lite och fikade, och eftersom söta K hade på önskelistan att åka och titta på en väderkvarn blev detta eftermiddagsutflykten :) Och så inhandlades matens mumsiga ingredienser. Vi grillade och myste, drack ett glas vin och pratade strunt, och pojkarna lekte som aldrig förr. Allt K gör, ska Oscar göra ♥
Söndagen bjöd på strålande sol och LEDIG dag med mina underbaringar. Fast pojkarna inte kunde komma till ro förrän 21.30 var det rull rulle runt 07. att de tyar alltså :D
Vi åkte till Skälby, lekte på lekplatsen, morfar kom, åt gubbar, kollade djuren, jag lyckades bli getingstucken - vet inte när de hände senast! - och hade en toppenhärlig förmiddag!

Efter vilan tog vi vagnen och gick ner till Krögers. Jag, Calle, Oscar och Morfar. Och så himla kul och mysigt hade vi! Det var någon skola som hade bal, och det var MÅÅNGA vackra klänningar. Så himla kul att sitta ute bland folk, se om det är någon man känner (-det var det inte :P ), bara mysa.

På måndagen var schemat att fixa en ny mobiltelefon till morfar, och på eftermiddagen var vi över på Öland igen. Vi var på talludden/granudden och BADADE, det var kallt.. Men skönt :)
Vi grillade uppe vid stugan, ungarna busade, C svettades och gjorde ett jättejobb i badrummet, diskades och lektes, senare åkte vi vidare till Oscars farmor och farfar för lite kvällsglass :)

Ja där har ni vår helg, så underbar den var! Nu ser vi fram emot, och jag har börjat planera inför Sweden ROck. Idag är det tisdag - då har det tvättats, imorgon är det onsdag - då ska vi grilla, packa och packa bilen, såå torsdag - då kör vi mot Korpadalen och morfar efter jobben och dagis, så kommer fredagen och då är vi lediga, underbara och semestriga, och så är LÖRDAGEN här och dags för SRF och OZZY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0