Vad händer?!

Fy fan -rent ut sagt- vad är det som händer!?! Det är väl ingen som har missat det fruktansvärda som har hänt i Oslo idag?! Jag känner mig helt skakig. Och ledsen.
De allra flesta av mina vänner har jag hört av, eller "sett" på fb, men har ett par kvar som jag vill höra av innan jag kan, jaa vad kan jag? Jag kan ju inte sluta tänka på det. Jag kan ju inte koppla bort det, och det går inte och andas ut. Jag menar det är ju andra - som har förlorat någon. Hela grejen känns så overklig.
Jag menar, jag har bott där. I 6 år. Känner mig så ledsen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ofattbart och Groteskt på en och samma gång. Jag som inte vill tro att ondska finns - har fått ta mej en rejäl funderare. Kanske är det inte ondska ändå - kanske GALENSKAP kan ta sig sådana uttryck? Jag hoppas det iaf.



Mord är alltid groteskt - men utstuderat och sedan länge planlagt mord på hur många unga människor som helst - jag saknar ord!



Alla vi mammor - tänker naturligtvis på alla de mammorna som mist sina barn. Och inte minst på mamman till den man som har gjort detta. Hjärtat blöder och jag får också svårt att andas. Det blir liksom bara de där korta små livsuppehållande andetagen... Ibland är det bara gräsligt tungt.

2011-07-27 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0