Regn, regn och lite mer regn.


Jaa.. det var fasen vilken lång och regnig dag vi har haft idag.
Undrar just när det ska sluta.
Oscar är ganska uttråkad, och jag också.
Men om en stund kan jag i alla fall börja med maten.
Ikväll blir det korvstroganoff m ris, och tomat/silverlökssallad. Och baguetter till.
Mums! Blev lite hungrig redan nu..
Har funderat fram och tillbaka på att baka något, men kommer inte på något som är tillräckligt inspirerande, som går att göra på det lilla som finns hemma.

Efter maten ska jag börja packa tänkte jag, så att jag får lite bärhjälp ner ikväll redan.
Vi åker imorgon vid lunchtid, vid sovdags. Efter denna dagen känns det skönt att ha något planerat imorgon,
så jag vet att det händer något i alla fall :P
Just köra bil är ju inte fel att se fram emot heller :D
Men det blir konstigt att lämna Calle, men vi ses på tisdag igen ♥

Kommentarer
Postat av: SysterYster

det var många Calletomma dagar....

2011-07-14 @ 17:57:53
Postat av: Mamma/mormor

Jätte-JÄTTEFIN bloggsida! Förstår verkligen att Du är yster!

Samtidigt måste det bli JÄTTEKONSTIGT för Dej och Calle att vara ifrån varandra så länge, för att inte tala om Oscar och Calle! Men - vilket ÅTERSEENDE det blir när han ÄNTLIGEN kommer! Krama Dig själv och Dina pojkar från mej!

2011-07-15 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0