Piffat

Känner att jag har varken tid eller lust att blogga när det är så vackert väder,
och när vi en gång är lediga ihop - vår lilla familj.
Imorgon jobbar jag dag, och Calle kväll igen, så då blir det kanske lite längre inlägg.
Idag på vår lediga dag har shopping (för en gångs skull) klämt in sig på förstaplatsen. Förutom jobbskor till mig, dagisskor till Oscar, munkjacka till både mig och Calle, lyckades JAG hitta lite piffsaker på REAN på indiskan! Berättade ju att jag tog "in" plommonfärgen i tvrummet också (haha typ överallt nu! ) och nu ikväll blev det klart! (tror jag ;) ) Så, så, så, såhääär blev det!


Nu kom ju tyvärr inte mina nya gardiner (extra super billiga, men uppsydda och upphängda iaf) med på bild,
men det blir ju inget bra med allt motsljus i våra superstora fönster.
Men de är plommonfägade (skräll) panellängder, och orkidéer i fönstret!

Ikväll har Oscar varit på Pettsson och Findus med farmor, farfar och kusin
-ska försöka komma ihåg och berätta imorgon. Han gillade det verkligen! :)
Han pratar bara om Pettsson, katten Hindus, hööönona och puppen! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint! Längtar till jag få se det IRL sas... :))

2011-07-27 @ 17:35:00
Postat av: anneli

vad tjusigt, härliga fynd! :)

2011-07-28 @ 00:32:24
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Pelle

Tycker du ska övertala Calle att ha mer plommon-färgat på sig också. Tror att han definitivt skulle passa i det..:-) Men rummet blev ju jättefint!

2011-07-28 @ 00:58:42
Postat av: Moster

puppen =)

måste visa honom pettssonfilm imån =)

alltså plommonfärgat....... snyggt!!.....

men är det inte bara ett FIN-ord för LILA???

2011-07-28 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0