Svårt

Svårt att blogga när jag knappt inget gjort. Känner nu att all energi är slut. Har liksom lagt mitt yttersta idag för att jag och Oscar skulle ha det så bra som möjligt, när ingen av oss är riktigt i form. Men vi är mycket bättre, och vi har haft en mysig dag. Jag har haft lite mer energi än vad jag hade vågat hoppas på, och Oscar har varit ovanligt lugn och gosig. Mitt lilla mys! ♥
Hjärnan är överfull, ändå känner jag mig blank.
Just nu står Oscar i köket med Calle och ska ge katten mat så hör jag;
-Katten kom! Ka-tten OM! Katten KOM!

(från Oscar alltså :D det hade varit lite oroväckande om det hade varit Calle.. :P )
Imorgon ska jag och Oscar vara hemma, och så får vi se om morfar skulle komma. På lördag ska jag jobba 7-14, så kl 16 ska vi med respektive ur och svira med jobbet. Först blir det middag på Stadshotellet, och sedan vidare på Nyårsrevyn med Babbsan och Anders Brandel. Det kommer bli superskoj!
Hoppas inte jag är alltför trött efter jobbet bara, måste ha allting klart i kläd och inför stylingen imorgon kväll så jag slipper fundera - bara göra! :)

Nu ska jag ha en timmes extraextramys med min fina familj ♥ innan liten ska i säng. Idag SKA jag lägga mig tidigt, och somna. Inte läsa tills jag är så inne i boken att jag inte kan sluta. Läser nu Nattfåk av Johan Theorin, och det är inte en bok för mig. Den är jättebra, det är absolut inte det, men jag hade ett eget spöke när jag bodde på Frogner i Oslo, så jag är så himla lättpåverkad när det kommer till spöken och annat. Nu utspelars boken på Öland, och då är det ju ÄNNU lättare att se saker och ting i fantasin. Och i drömmarna.
Och ja, nu måste jag ju läsa ut den så jag vet vad som händer, det är en grej jag har för mig. Om jag inte läser ut boken jag har börjat på kan jag inte släppa den. Så, nu vet ni åter igen lite mer om min invecklade hjärna :D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Invecklad hjärna - det är bra.

"Om ett rörigt skrivbord tyder på en rörig hjärna, så har jag MYCKET hellre det än ett välstädat."

2011-01-13 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0