Spännande bok

Jag tror att jag strax ska gå och lägga mig. Jag läser en så himla spännande bok, den heter Skumtimmen. Jag trodde att jag skulle få mardrömmar av den, men Calle tjatade och tjatade :P ♥
Och nu är den så spännande att jag har svårt att lägga undan den. Igår sa jag till Calle:
-Nu är jag på sidan 300 och NU har jag fattat det!
Så nu ska det bli kul och se om det är så :)

Jag är som vanligt trött, jättetråkigt att vara det hela tiden. Dock vaknade jag med ett leende idag :) Oscar kom intrippandes vid 6.15. och vad betyder det?
HAN SOV HELA NATTEN I SIN SÄNG!! *TJIHUUU!*
Vi tar GÄRNA en repris i natt!
Och vet ni vad.. Imorgon är det dags för freeedagsmyyys! Klockan 18 har åter blivit 18 på jobbet, så kl 18 imorgon har jag LEDIG HELG!! Jippi jippi jippi!!
♥Denna helg ska bli en myshelg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0