Målat!





I eftermiddag efter jobbet åkte vi över till Hembageriet i Färjestaden, och där träffade vi Oscars morfar och gammelfarmor Ing-Ing. Vi fick mumsig fika, och efter det brummade vi iväg till Köpstan där jag hittade en superfin träningsoverallsjacka till Oscar på Kappahl, i marinblått. Kanonfin!
Sedan vi kom hem har Calle gjort VÄRLDENS RÄKMACKA till oss stora, tyvärr tyvärr glömde jag ta en bild, för det var verkligen utöver det vanliga!
Nu är det dags för Oscar att hoppa in i duschen, och själv blir det en tiidig kväll igen.. I natt har Oscar sovit hos oss sedan midnatt, och då sover ju inte jag så bra. Han har nog allt ont i munnen :( Hoppas det har vänt så vi får en lung och sovig natt! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅÅÅHHHH Så fint! NU vet jag vad jag önskar mej i födelsedagspresent! JA TACK!

2011-01-30 @ 09:16:31
Postat av: Moster

han varkar ha ärvt sin fars talang =)

2011-01-30 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0