hp

Ja just det, nyaste medlemmen i familjen är en HP. MYCKET VARMT VÄLKOMMEN! Den fungerar precis som den ska. Den har inte stängt av sig en enda gång sedan vi startade den. Underverk!
Nu har vi provat skype med Oscars faster, och det ska vi prova med Oscar imorgon. Det var väääldigt rooligt! Vi kunde sätta olika hattar på Calles huvud, t.ex sjuksköterskaband med krysset i pannan, polishatt, indianskrud, vi kunde också få olika konstiga grejer som i lustiga huset -i speglarna- i en fick han jääättestor panna. HYSTERISKT KUL!

Som ni förstår av mitt förra inlägg var nyår kanon, jag älskar dessa människor! Hela bunten! ♥
Jag har ett nyårslöfte. Och det kommer jag göra ALLT för att lyckas med.
Jag ska vara en med tålmodig mamma, gladare och piggare. Jag ska vara mer kreativ med Oscar, och vi ska ha oändligt mycket mer bus varje dag. Detta ska jag göra mitt allt för att lyckas med.
♥Älskar min son! ♥ Mest i världen♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Stort Grattis till HP! Hoppas ni kommer att ha stor glädje av den hur länge som helst. :) Skype ja, undrar just om det tar stort utrymme att ladda ner, och kunna använda detta.... Vill va med! :)

2011-01-05 @ 07:28:20
Postat av: LIZA

Söt blogg!

2011-01-05 @ 08:27:11
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
Postat av: Annsoh

jätte fin blogg:)

2011-01-05 @ 08:57:52
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0