Ängel-boken

Ni kommer säkert ihåg när jag skrev om Cissis bok, jag känner en ängel. Igår fick jag tillfälle att låna ut hennes fina bok, till en arbetskamats son. Jag frågade idag vad han hade tyckt om boken, hon svarade:
-Han tyckte verkligen om boken! Det enda var att han ville att den skulle vara lite längre!
:D Så gulligt!! Finare betyg kan Cissi knappt få! :)

Idag har dagen spurtat fort förbi tycker jag. Stackars Calle är dunderförkyld. Köpte Mucciagin och Nezeril till honom på jobbet så jag hoppas han kan få sova, och känna sig piggare imorgon. Han ska ju vara flytthjälp på lördag, så då behöver han ju vara pigg och rask, oigg och rask, pigg och rask :P
Oscar verkar ha haft en bra dag på dagis, men han är verkligen trött på kvällarna. Inte trött sovatrött, utan mer gnälligochintevetavadhanvilltrött.. Men bara han kan få in att sova ordentligt på natten så ska säkert det också lösa sig, som så mycket annat.
Imorgon tror/hoppas jag att morfar kommer och hämtar mig på jobbet (som vanligt nu :P ) så blir det lite fredagsmys när vi kommer hem.
Ha en härlig kväll, och extra mysigt fredagsmys imorgon allihop!

Kommentarer
Postat av: Moster

När får vi låna boken? =)

Stackars Calle, var det vi som smittade honom på Leo's? Typ retlig skrällig hosta som gör ont ner i bröstet? FÖRLÅT CARL

gnälltrött är typ jobbigaste tröttheten. Lätt att den smittar av sig också när man bara hör ett konstant missljud ....

Ja, ha en MYSIG fredag, och jag längtar till vi ses!!

KRAM!

2011-01-27 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0