5/6 akt1

Japp så är det! Dag 5 av 6 är avklarad, första rundan. Sedan en dags ledighet, så akt 2 och tre dagar jobb till. På min lediga helg så åker vi till Karlshamn, direkt efter jobbet på fredag. Tänkte att vi tar med datorn i bilen så blir det väl anting fischhaj eller bägan/gokk på film. Det har vi aldrig provat tidigare. Men vi vill ju verkligen inte att han somnar på vägen ner, såå.. Ja vi får se!

Nu ska jag fixa till mina naglar. Lillemann vill inte sova. Jag fattar ingenting. Efter en så himla dålig natt, en timmes vila, kalas hos världens bästa A, och nu totalt övertrött, men nu har vi hållt på att natta i en timme och 20 minuter. *Blir ledsen* Precis som resten av familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0