Oj vilken konstig lämning! Vi kom in på os...

Oj vilken konstig lämning! Vi kom in på oscars avd och där myllradede (?) av barn, och två pedagoger. Sjukdom. Allt gick jättebra, oscar började leka direkt och jag pratade lite med M. Så var det puss och hej då, inga problem. Under tiden jag tog mina grejer gick barnen ut i korridoren, och då fick oscar synd på mig. Vinkvink och slängpuss, och jag såg hur ögonen svämmade över, och hur gråten kom. :-( De andra barnen ropade på oscar, och vinkade på mig, med de vuxna såg ju inte honom de var ju kvar på avd. När oscar vände sig om och lugnade ner sig gick jag. Snacka om att gå iväg med blyhjärta. Jag ringde sedan när jag väntade på bussen, och nu var allt bra igen, men de hade undrat vad som hände. *Mammas älskling!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0