Grävmaskiner och packning

Tjolahopp!
Jahapp, nu har jag ÄNTLIGEN fått ner rumpan i soffan! :) Idag har det varit en lång dag.. :)
Vi en jättemysig morgon som ni förstod. Låg kvar i sängen och bara mös (!?)!!
När vi nästan hade kommit fram till dagis såg vi en grävmaskin som grävde och lastade upp jord på en lastbil (=grävmaskin OCH lastbil!). Då fick vi ju såklart stanna till och titta på detta en stund, Oscar höll på att ramla ur vagnen och hade ögon som tefat! Och då hände det. Killen i grävmaskinen VINKADE på Oscar! Han såg ut som om han skulle svimma! Och vinkade försiktigt tillbaka.. *Jag tokskrattade* När han nästa gång tippade av skopan gungade han den flera gånger och kollade in Oscars min, och började skratta! *Så gulligt gjort*
Tror ni Oscar vill följa med moffa på jobbet i sommar?! :D

Ikväll har jag packat inför resan imorgon, vi åker till moffa DIREKT när jag slutat! *Wish us luck!*


Kommentarer
Postat av: Moster

vilken gullig maskinförare! han kunde väl inte motstå Oscar eller hans snygga mamma förstås!

2011-02-03 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0