Bullar och fiskar

Efter jobbet idag hade jag ett missat samtal, och det var ifrån församlingshemmet vi ska hyra på lördag. Ringde upp dem och kom överrens att vi skulle komma direkt efter att jag hade hämtat upp Oscar på dagis. Hämtade honom och fick också det vackraste, finaste hjärta mitt öga har skådat. Ett rött hjärta med blått glitter. Bildbevis kommer senare!

När vi kom till församlingshemmet, och vi gick in frågade jag Oscar;
-Känner du igen dig gubben?
Då tittade han på mig och sa;
-Fish! Och pekade in i lokalen.
Jag bara gapade. Det är ju nästan ett år sedan han var där sist!

Akvariet
♥ Liten liten ♥
Tänk, så mycket det har hänt på ett år!
Och fiskarna var kvar. Undrar om han kommer vara med på kalaset på lördag ;)
Nu har vi i alla fall nycklar och larm och allt det där, + att jag har hunnit baka bullar ikväll..
Känner mig nöjd! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

gulleplutteskrutt!!

en sån stor smart duktig pojk du ÄR!

moster längtar MEEEEGA =)

2011-02-16 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0