Bad uppdatering

Dålig uppdatering. Har tappat stinget tycker jag :(
Igår efter jobbet var vi bjudna på Ming Palace, myycket gott som vanligt. Blev lite spontana och körde hem och hämtade övernattningsgrejer, och for vidare till Nybro. Där pratade vi massa strunt och lyssnade på musik!
Imorse vaknade tyvärr I med feber, och förkylning, så vi fick åka till simhallen själva. Vi hade jättemysigt, men det hade varit kul att göra det tillsammans! En annan gång!
Måste ju säga att, hade jag haft möjlighet hade jag kört till Nybro varje gång vi ska bada. Det var superfint (ny renoverad småbarnsavd) och VARMT! Det är ju så kallt i Kalmar så det är itne ens behagligt :(

Vi åkte tillbaka till familjen i Nybban och åt lite innan vi hade vilodags i bilen jag och Oscar. Pappa Calle körde så fint, och över bron. Där körde vi på lite kolla-fina-vinterlandskapet-runda, innan vi åkte till farmor och farfar på fika. Så om City gross, och hittade lite smågrejer där. Och så ÄNTLIGEN hem! :) Det var skönt att komma hem, det tyckte vi allihop, men vi trivs ju så bra när vi hittar på många roliga saker med människor vi gillar! ♥ Tack snälla alla!

Vi hade köpt smörgåstårta, och så satt vi alla här i soffan, åt smörgåstårta, sedan fick alla en liten skål popcorn var och så tittade vi på Blixten. Hur underbart mysigt var inte det?! ♥ Min familj! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

supermysigt =)

Vi längtar till vi ses nästa gång med... =)

Du har säkert inte tappat stinget, ibland är man bara så upptagen med själva livet att man har lite mindre energi för blogging tror jag...?

pussss

2011-02-14 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0