Tisdag

Idag är det tisdag. Jag och Oscar är lediga :) Det har vi förtjänat efter en hel jobbhelg.
Igår var jag hos sjukgymnaster efter jobbet, och fick akupunktur för andra gången. Denna gången kände jag inte av det alls så mycket som sist. Jag blev inte alls så varm, eller mjuk för den delen igår.
Jag är ju en sådan person som vill se resultat med en gång, och nu tycker jag att detta med ryggen drar ut på tiden. Mycket B. Imorgon ska jag i alla fall träna igen (försiktigt såklart), och då ska prova CORE som ska HJÄLPA mig med ryggen. Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer ha, nu är det ju ett tag sedan sist :P

Denna tisdagen ska handla lite om julklappar, granar, kulor och tvätt. Hoppas jag har något att visa ikväll.. Inte tvätten då :D
Det är minst fyra huvudjulklappar kvar. Två som jag vet och bara ska inhandlas, två osäkra knappt något förslag :S
Nähe, dags att snöra på skorna, vi ska brumma ut till IKEA och träffa finaste Soffan och Avve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0