Måndag 19/12

Vad har jag att säga om denna dagen?
Jag har känt de flesta känslor under dagen. Jag blev jättejätteledsen på Oscar. Så tårarna rann. Han gjorde mig också så glad och varm att jag nästan började gråta. Jag är dunderförkyld och har tyckt lite synd om mig själv och varit dödstrött, samtidigt som jag blev stolt att jag faktiskt kom iväg och gjorde mitt yttersta på jobbet. Jag har gråtit av fantastiska nyheter, jag har skrattat när Oscar berättade att när han har sparat spargrisen full skulle han köpa to kåvetter på maxi - to stycken. Jag har lagat mat och ätit den. Jag har planerat julmat, vad som ska vart och göras när. Underbara - underbara.
Nu tänker jag bara titta på tv, sedan ska jag såååva!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en fantastiskt innehållsrik dag!

2011-12-20 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0