Dopparedagen!

Äntligen är den här! Den efterlängtade dopparedagen...
Idag ska pappret rivas upp, ögonen ska glittra på barnaskaran,
och godis ska mätta de små livens ivriga magar :P
GOD JUL önskar jag er alla!
Dagen börjar hemma, över en liten sväng till ön, där vi ska önska gamla farmor Inga
god jul hos gamla faster Gittan. Sedan kör vi vidare till Nybrotomtarna,
för mat, Kalle, tomtar och paketer :)
Och om jag tror rätt, om JAG ska tippa, blir det en hel del bus ♥
Jag längtar efter att se Oscars ögon när tomten kommer,
när han får paketet med Bärgan med vingar i - ååh vad jag längtar!
Morfarn följer med hem oss, sent om kvällen, och
juldagens dag ska firas hos farmorn, farfarn och fastern.
Dit kommer också kusinen och familj.
Vilken underbar jul det blir! ♥
♥ GOD JUL VACKRA VÄNNER, och VAR RÄDDA OM VARANDRA!

O och tomten
♥ -09 ♥


♥ -10 ♥
(det finns överhuvudtaget inga bilder på Oscar från förra julafton,
utan att han räcker ut tungan.. Superspetsigt! Just då var det inte
så kul, men nu i efterhand är det ganska roligt! :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0