100 x bättre!

Idag har dagen varit 100 x bättre!
Oscar gav mig sovmorgon och det var det min kropp behövde för att komma tillbaka,
kanske inte i toppskick, men mycket bättre!
Vi har fått mycket uträttat, fixat både julklapp och födelsedagspresent till samborn, klickat hem en bolero i sista sekund (35 minuter efter tidsfristen på garanterat leverans innan julafton, men ändå, håll alla tummarna!), fixat systerdotterns bonusbonus julklapp, pussat MYCKET på min son, fikat med honom och morfarn i stan, haft farmor på snabbvisit, och fixat en försenad födelsedagspresent, för att inte glömma julshoppingen då, där jag endast glömde 2 citroner :) VILKEN TOPPENDAG!

Nu ska jag mysa och lägga mig tidigt, för nu börjar årets tyngsta och längsta 3 dagar, wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

I do!!! Wish you luck! <3

2011-12-21 @ 07:33:27
Postat av: Motte

Nettoopp

2011-12-21 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0