Vabbar

Idag vabbar jag. Oscar hade 38.0 (37.9 igår) i morse, och näsan den rinner.
Han verkar varken bättre eller sämre direkt, men trött och gnällig, vill mest sitta i knät och gosa. Och tackar ju inte jag nej till. Vi får se om vi tar en sväng till morfar sen, mest för att göra något, han blir ju så rastlös. Det är ju svårare när han inte är "39 grader och krupp"-typ (trodde ALDRIG jag skulle skriva en sådan mening) och bara sover, än när han är ganska ok, men inte orkar det han vill.. Förstår ni hur jag menar? :P
Imorgon jobbar jag 7-14, sedan drar förberedelserna igång på allvar.
Tvättar 15-19, mamma och Bengt kommer och hämtar katten, det ska packas och inhandlas det sista, tanka och så vidare. Jag längtar redan till det också! :)
Söndag FASTER & GÖTEBORG, måndag OSLO.
Håll alla tummar för att inte Oscar blir värre. Detta är vår ända riktiga semester ihop hela familjen på hela sommaren. Vi BEHÖVER det här! Han har börjat hosta lite -- men jag har hört att det kommer "i slutet av sjukdommen" så jag kniper ihop ögonen - skithårt- och håller tummarna och önskar att det är så! ;)

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ni ska se att det ordnar sig och att ni får en toppenresa =) ska man va krass så kanske själva bilåkandet blir ganska skönt, han sover säkert ännu mer än vanligt. sen när ni väl är framme är han tokfrisk =)



kram

2011-08-26 @ 09:47:58
Postat av: mormor

En tokfrisk Oscar i Oslo - efter en massa vila i bilen - kan det bli bättre? :))

Kraaaaaaaaam!

2011-08-26 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0