I väntan

Just nu sitter vi i väntan på att pappan ska komma hem. Så ska vi åka iväg någonstans och äta lite är det tänkt. Vet inte riktigt vad det blir, men jag är ruggit sugen på kinamat... men i Kina säger de nog inte kinamat, där säger de nog bara mat... :P
Satt precis och funderade lite.. Kollade datumet och så, och började räkna. Denna månaden den 21 blir Oscar 2,5 år. Det är ju helt otroligt. Innan trodde vi nog att vi skulle haft två nu, eller i alla fall en på jäsning. Calle vill ha tätare än mig. Men nu är jag också grymt sugen. Dock vill vi ju ha en annan bostad innan vi skaffar fler barn. Och det känns omöjligt. Det gör ont i hjärtat. När det är det det hänger på.
Men, men nu ska jag inte tänka på det, nu ska jag busa med den gobiten jag har! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

tvåochetthalvtår?? jesusamalia!!



jag skulle bygga er ett hus om jag kunde.....

för jag längtar också efter en unge till.....



puss

2011-08-02 @ 19:19:15
Postat av: mormor

Och jag vill gärna ha hur många barnbarn som helst! :)) Och - vad gäller husbygge... kanske skulle det få mormors gamla rygg att sluta tramsa? Den kanske bara behöver en REJÄL uppgift? Kraaaaaaaaaam!

2011-08-04 @ 09:56:32
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Hoppas bitarna faller på plats snart för er så ni kan börja baka er andra lilla bebbe. Jag skulle dock inte hänga upp mig så mycket på bostaden om jag hade en sån längtan som ni verkar ha :) Byta bostad går alltid att göra även om man har två barn men åldersskillnaden på barnen bara växer ju längre ni väntar. Men såklart måste det kännas rätt också :) Lycka till! Kram

2011-08-04 @ 20:42:24
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

2011-08-04 @ 22:56:38
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0