Glad i hjärtat

Skansen gjorde mig glad! Jag kollar väl aldrig på Skansen, men nu är det på i bakgrunden. När Peter Jöback sjöng att det är manligt att gifta sig med en man blir det jubel! blev jag glad och varm i hjärtat!
Tack Sverige, var glada, tyck om varandra, acceptera varandra!

Vad har då vi haft för oss idag? Jo, vi hade en mysfrukost till att börja med. Efter detta åkte jag till sjukhuset, hus 15 våning 3 tror jag allt det var. Och lämnade för första gången blod, på riktigt.
Alla är väl informerade om att det är blodbrist i Sverige?
Föreställ dig..
Att din storasyster är med i en olycka?
Att din mamma blivit sjuk?
Att din son ramlat illa på dagis?
Att din bästa vän blivit påkörd?

Tänk på varandra! ♥
http://geblod.nu/regionsvaljaren/

Jaha, efter besöket (som gick på 20 minuter för övrigt) så hämtades bilen, så nu är både hjul och ac fixat inför vår roadtrip :)
Över bron till morfar och så har vi spenderat dagen där. Varit på köpstan och bränt pengar (guuutt!! :P ) varit på öb och tjackat grejer till morfars fina badrum. Mysig dag ♥
Nu sitter liten och sover i Calles famn, och ska strax ner i sängen, då är det dags för säsong 2's SISTA avsnitt. Gulp! Vad ska vi göra sen?! :D

Sov gott fina vänner! 




Kommentarer
Postat av: Moster

har bara fem kvar på trean så du överlever.... =)

2011-08-16 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0