Energislukande

Det är verkligen energislukande att vara besviken. Jag VET att det är två sidor av en sak. Men jag vet också att jag ALDRIG skulle uppföra mig på ett sådant sätt som enbart sårar någon annan.
När någon sårar mig, så att jag får gå därifrån för att inte börja gråta. Då tycker jag det är att gå förlångt. När det också handlar om en sak som jag förtillfället lägger all min energi på och gör mitt allra yttersta för så känns det fruktansvärt. Och faktiskt orättvist.
Att det är en människa som jag trodde var min vän, stod på min sida - gör det bara 100 ggr värre.

Tack alla ni underbaringar som finns där för mig, jag är tacksam! ♥

Idag är det fredag, och denna dagen ska bli en toppendag! Det är fredag, lördag, och sedan söndag. Jag jobbar hela helgen, och jag ska göra det med glans :P Måndag också sedan är det ledig dag på tisdag!

Jag tror jag ska börja nedräkning idag är det 17 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oavsett vad så kommer en stor KRAM från Korpa! =)

2011-08-12 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0