endast 4 dagar!

Dagarna snurrar på! I måndags efter jobbet åkte jag direkt till stationen och plockade upp min favoritIda :) Det är hon som har varit min granne/lillasyster under alla år i Korpadalen, som nu är 23 och snart tandläkare :P Fy fasen Ida, om du är 23 -- HUR GAMMAL ÄR JAG DÅ!?! :D

Nu är det endast 4 dagar kvar till vår semester drar igång på allvar, och vi längtar såå mycket!! På söndag förmiddag så kör vi väster ut och stannar i Göteborg hos favvofaster U. Ska bli så himla kul och träffa henne, och se hennes nya lägenhet!! Oscar pratat förstås mycket om hennes katter också :)
På måndag förmiddag kör vi vidare, och kommer till Oslo uppåt dagen.
O my god - jag kani nte ens tänka mig känslan jag kommer ha i magen.. ♥

Det enda som ligger som en skugga är min trötthet.
Jag blir så ledsen av att vara så trött och orkeslös, är kanske ordet.
Men DET ska ändras på nu - när heela familjen ska ha semester TILLSAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Betyder att du snart är lastgammal! Välkommen till 30 sidan, halvägs till 60! Konstigt är det dock att vi ser precis lika unga och fräscha ut som när vi var 20! =)

2011-08-24 @ 20:56:56
Postat av: Moster

det är ni väl förunnade =)

2011-08-24 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0