Då har jag lämnat godingen på dagis.. Förs...

Då har jag lämnat godingen på dagis.. Första dagen på höstterminen. Vilken kille alltså.. *såå stolt* Vi gick in till hans avdelning, klädde av, och gick vidare in till gamla öppningsavdelningen. Där väntade en av pedagogerna från hans avd G och den mycket omtyckta städeskarn G, jag tror de blev lika glada alla tre :) Hittade några djur, som var de djuren vi har sett på djurparken i sommar -- och så var det klart :) Hej och puss, och nu går mamma. Hej då! :) Bara glada miner :) När jag kom ut träffade jag S och hans pappa så nu är det nog full rulle, bus och rackartyg resten av dagen :P


Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmm mormors bästa kille!

2011-08-17 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0