38,9

Med full ipren dos är vi "nere" på 38,9. Och på Oscar verkar det som om han har 37,4.. Han längtade efter att orka leka lite med sin buss och sina bilar. En liten stund (ca 3 minuter :P ) röjde han, men nu tittar han mest på på Pippi igen, och kör med sin älskade buss..

Jag kände mig verkligen taskig på jobbet idag när jag kommer tillbaka efter VAB och ledig dag, och säger att jag måste vara hemma även på fredag.. Imorse kräktes Oscar, antagligen av sin höga feber :(  och med tanke på hur hög febern har varit hela dagen, så är inte han dagis pigg på fredag. Om han inte är väsentliget piggare på fredag ska vi då ta kontakt med vårdcentralen igen. Känns som om det är det enda som snurrar i huvudet nu.
♥Min lille lille goding♥


Funderar också på ny bilbarnstol. Förslag på bra/dåligt med den stolen ni har tages tacksamt emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0