2 lingongrova o goooka

Vaknade av en allderles skitförbannad son idag. Men mamman stod emot tvåårstrotset och nu är han luugn och fin och glad igen ;P Nu har vi precis ätit en mysig frukost ihop, och han åt TVÅ lingongrova med pålägg och gurka!! Han var av någon anledning VÄLDIGT hungrig idag!
Nya favvofilmer är Sammys äventyr, och han äälskar att sitta och se på den,
och prata om den när den inte är på :D
Idag är det jobb och dagis som gäller, och så ska vi handla lite inför helgen. Tror det blir en kalashelg!

Vill skicka ett speciellt GOD MORGON till Ida, hoppas du känner dig piggare idag! Jag ville inte skicka ett sms än, om du nu sover. Och sedan är det alltid så rörigt. Tänker på dig SÅÅ mycket! Kraam!

Ett par frukostbilder från en annan dag


Kommentarer
Postat av: MosterMoster

Jag blir sååååå avis att Ozzy är så duktig att äta. Efter sjukdomar och allt är Isabella sturigare än någonsin, och det känns som att VARJE tugga är en strid. En bitter strid. det tar mycket på krafterna! Tur att hon är en "ängel" mellan måltiderna..

Vi vill oclså skicka kramar till Ida =)

2011-04-28 @ 20:18:04
Postat av: Madde

Tack för din fina kommentar :)

Jo jag har nått min målvikt genom att dels göra om kosten äter hälften mat hälften grönsaker (oftast) sen så är jag ute och går minst en timme om dagen dansar zumba ibland kanske 2 ggr i veckan, köpte en sån och dansar hemma när ingen ser ;) sen så kan jag ju säga att jag är ett godis monster så visst slinker det ner en heldel godis men jag har lyckats ändå :)

2011-04-29 @ 07:32:29
URL: http://maddesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0