Where to start??

Då ska vi se. Det här med bätros. Ja, det har jag. Imorse vaknade jag med mycket ont i nacken, sådär som om jag har legat fel ni vet, men det ville inte gå över. Så jag ringde 1177, och när vi precis skulle gå in på Hansa City, ringde de upp. Och hon tyckte absolut jag skulle åka in på jouren, så jag sa att det fick bli innan ett eller efter sex, för där i mellan jobbar jag. Fick då en tid kl 12, och ett "det viktigaste är faktiskt att ta hand om sig själv". Vi kom dit och läkaren kom HALV ETT, tror ni jag var stressad då eller? Hon konstaterade att det är Bältros, och att det nackonda antagligen kommer av att jag har ont över ryggen där de sitter, och därför spänner mig. Och det kan jag absolut tro på.  

Här kommer något mycket roligare!
Igår eftermiddag kom M och V på besök, och M och I,
vi lekte ute på vår lilla lekplats, och vilka UNDERBARA bilder C tog!!
   
   
Världens skönaste barn! V blev helt tokig när hans pappa jagade honom,
och I gungade allderles själv på DEN STORA GUNGAN!!
Älskar er sötisar!

ÅÅÅÅÅ!!!!! Jag säger bara; ÅÅÅÅÅ!!!!
  
Systeryster tyckte jag skulle lägga in lite fler bilder på mig, men eftersom hon är det untimata fotoobjektet, och så gärna bjuder på sig själv, inför barnen, oss -ER ALLA, håll till godo. :D Hahaha!!!
En bättre syster finns inte. Älskar henne mer än jag kan säg. Och kommer älska henne - alltid.
Fast hon nöp mig jävligt hårt i Paris. :D  


 
 
♥ Mamma älskar Dig Oscar ♥
♥ Du är världens bästa, och jag kommer alltid, alltid älska dig. Alltid! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin pojk, barn är det bästa som man kan ha :)

2010-09-12 @ 22:51:01
URL: http://misspurple.se
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Ja jag såg dina pojkar men inte dig :P Anabelle & Oscar hälsade lite utanför :) Han är verkligen ett litet charmtroll er pojk ;)

2010-09-13 @ 09:18:42
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0