Vann!

Hahaha! Idag var jag och O på Maxi och handlade, och de kör ju nu ett race där man får en lott/ica-vara, vi har samma i vår butik. Jag går och småpratar med O.
- Oj O, det är bäst vi går fort förbi godiset så det inte hoppar ner i mammas påse!
- Jaa, säger han då.
- Nu är det ju dags och betala, eller hur?
- Jaaa
(Vi scannar alltid så jag håller på att betala)
- Oj, tror du vi har vunnit idag? Det har vi ju aldrig gjort. Tror du vi har vunnit den fina bilen?
- Jaa!
- Men då skulle det ju börja blinka där i taket nu.. Haha och nu gör det det! Det gjorde det!
Jag fick värsta skrattanfallet, och blev så himla lyckligt glad, ni vet som det känns när man får något oväntat. O skrattade så han kiknade! Vi vann inte bilen.. MEN vi vann 1liter ica´s valfria läsk. Hahaha! :D 
Vi tar bilen nästa gång! ;) 

Just nu ligger lillemann och vilar, och jag har förberett dinkelpizzadeg som jäser nu. Jag har också gjort tzatziki och hemmaluad pizzasallad. Ikväll blir det lyxmys.
O mår lite bättre, men är fortfarande lite tröttare och gnälligare än vanligt, och jag frågar mig, är det för att han fortfarande är förkyld eller är det att jag inte stimulerar hans lekstunder tillräckligt bra? Alltså dagis eller inte imorgon?   

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Grattis grattis!!

Awarder och läsk.... vart ska det sluta? Nu ska lillasyster och jag cykla till Willys, och handla lite. Pappa jobbar extra. Puss på Er!

2010-09-21 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0