Tack!

O sov igår 3,5 timme på eftermiddagen när vi hade kommit hem. Liten♥ När han vaknade var han ganska groggy, och lite ledsen. Han hade svårt att hålla balansen. Jag gjorde spagetti och köttfärssås -favoriten- och några skedar slank ner. Men han var väldigt varm, och ville inte ha mer att äta. Så han fick lite panodil mot febern, och så satt han i C´s knä vid bordet. Då började han snatta mat från C´s tallrik ;) Och när hans mat var kall, åt han upp hela sin portion, lite till av C´s, och sedan en halv portion till! Han var så hungrig, men kunde först inte äta. Han hade ju bara ätit en piggelin och ca 50ml välling på hela dagen. Och detta var fram emot 17! Och då vände det lite grann kändes det som. O blev mycket piggare! :) Så vi frågade om han vill gå på prommenad och åka vagn, och det ville han!! Så vi gick en tur till Maxi, och det var jätteskönt att komma ut lite! 

Natten har varit ok, han var vaken endel vid 01-02 men han fick lite mer välling av C och somnade tillslut om. Sedan sov han till 07! *Mamma happy*

Idag är det ganska full fart igen tycker jag, det enda som är är att han låter förkyld. Som att det sitter något i halsen och näsan, och det måste ju vara svullet, så nu blir det nog bara bättre från nu! Och det ska bli så härligt!!

Så vill jag också skriva TACK! och det menar jag från hela mitt hjärta. Både till läkare, sjuksköterskor, uppvaket, men stort stort tack till alla er som har hört av er! Som har läst på bloggen, FB, ringt eller skickat kort, det värmer verkligen i hjärtat! Och det hjälper faktiskt att skriva ner det, som här på bloggen. Det lättar på trycket! Och då känns det ännu bättre att veta att ni finns där, och tänker på oss. Så TACK!   


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men jisses vad har jag missat! Vad har han opererat för något lillen ? Uscha kan bara tänka mig hur det känts för dig men skönt att allting gick så bra:)



Tack för kommentaren :) Stor kram

2010-09-30 @ 19:36:11
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: MOSTER

Själklart bryr sig många om Er lille solstråle =)

2010-09-30 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0