SMSförvirrning

Här följer en smsförvirrning jag precis haft med min kära syster. Skoj!

Sms från syster; Har ni rensat kastrullerna?
Jag; Nehe, det har vi inte gjort än..??
Syster; Vi rensar våra :)
Jag; Ok, så många har vi inte..
Syster; Menade kantareller Fniss!

Haha, det är en sån grej som min syster SKULLE KUNNA få för sig att göra en söndagskväll. Rensa bland kastrullerna. Vi fick en liten liten påse med kantisar av pappa igår, och som jag sa till Mia så ligger de redan och skvalpar i magarna. Mumsig kantarellmacka blev det till kvällsmat! Tack pappa!

Kommentarer
Postat av: MOSTER

tulligt!!

2010-09-20 @ 08:05:33
Postat av: mormor

:D mina allra käraste döttrar! Bara Ni får till det på det viset LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV JO!

2010-09-20 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0