Samvetet.

Samvetet sätter in. Jag är så rysligt trött och tråkig.
Är så fantastiskt glad och stolt över att det fungerar så bra på dagis, men fortfarande vaknar O vissar nätter. Men *pepparpeppar* gråter han inte när jag lämnar eller hämtar, det är inga problem alls. Han verkar gilla dagis på riktigt nu.
Men jag få så dåligt samvete när jag inte orkar vara den glada pigga mamman jag vill vara på kvällen. Ikväll åkte vi och handlade för att ha något att göra. C är iväg med jobbet. Hoppas han har kul iaf.
Nu när jag tänker på kvällen har den egentligen inte varit så dålig. Det var lite jobbigt med maten, precis när C gick, men sedan när jag hade diskat och vi cyklade iväg var vi båda på bra humör, fast vi var trötta båda två. Och sedan duschade O, och det har varit välling och nattning, så det jag tycker är jobbigt är nog min trötthet. Att jag inte orkar ge mer. Nu är jag slut som artist.
Så nu ska jag kolla in andra artister. Dags för IDOL.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0