Pappan

Nu har pappan i vår lilla, men kärleksfulla familj, äntligen kommit hem! *We like*
Dagen har gått bra, men nu har O fått lite panodil för nu var tempen uppe i 39°, så det har bara ökat under dagen. :( Men då vet jag ju iaf att jag tog rätt beslut om att stanna hemma idag. Det känns aldrig bra att stanna hemma tycker jag, för på mitt jobb är det jag och U i frukten och spelet, och jag VET att han får ett helvete när jag inte kommer. Men det känns riktigt bra att jag stannade hemma idag, om det "bara" är jag som är sjuk är det mycket svårare att stanna hemma, men när det är O hälsa så är det enklare!

Just nu sitter C och O och läser Kalle bromsvagn hoppar av (min gamla bok), och de tränar på tågljuden.. *Gulligt*
Nu blir det bara mys för hela slanten, det är underbart väder ute så jag funderar på om vi ska ta en liiten liiten promme..
Hahaha, nu försöker C lära O att låta älgljud, och då låter det "AOÅ" fast som ett kort ljud, och så måste man hålla för näsan så man får det lite nasalt. När C fråga vad älgen säger, svar O;
-A!
Men C tycker det blir fel när han ALDRIG håller för näsan! :D *Nu skrattar jag jättemycket*

Och så undrar jag om NÅGON vet hur i hela friden jag ska göra för att kunna skicka bilder igen i "nya hotmail"??? Det står bara bla bla bla online-photo och det vet jag inte ens vad det är, och varför kan jag inte göra som innan??
(Jag skrattar fortfarande!)
Nähe, det får nog bil en minipromenad, och sedan nattning och IDOL!  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas Oscar pigga på sig tills imorron så ni får en mysig helg tilsammans! Krya på dej kramar från oss!

2010-09-16 @ 19:25:51
Postat av: MOSTER

Ni får be "morbror Chrille" om hjälp med älgljuden =)

Hoppas Ni har sovit gott inatt och att alla är pigga och friska igen!

På lö e det tivoli i Nybro...... -you wanna come?

2010-09-17 @ 06:43:34
Postat av: mormor

Ha ha ha! Så gott att läsa, kan både se och höra dem inne i huvudet! Och Lisa - Du tar ALLTID rätt beslut! Det borde Du veta vid det här laget! :D Stooooooooor kram från mormor.

2010-09-17 @ 08:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0