Natten

Hur ska jag förklara natten?
O vaknade igår kväll, strax efter 22, när vi skulle lägga oss. Sedan var han vaken till ca kl 02. Fy fan säger jag. Stackars barn. Stackars föräldrar.
Han kunde inte komma till ro. Vi provade natta om i hans säng, i hans rum, i soffan, i vår säng, ingenting funkade. Han bara var ledsen, orolig. 
När han vid ett av tillfällerna (heter det verkligen så?!) låg i vår säng, blev han tillslut lugn, och tyst. Och sen började han vad? Jo skratta?! Som gick över i gråt igen. :( Ja, där har ni vår natt i ett nötskal. Och så vaknade han i morse vid 6.30 när C skulle till jobbet. 
Vi har haft en ganska jobbig dag idag. 
Men bra ändå. I förmiddags var bästa S och V här och fikade, och i eftermiddag kom moster M och I, och vi både fikade, shoppade en ny mössa och nya strumpor till O, jag lagade hemmalagad tonfiskpizza och pizzasallad- och barnen älskade det!! 

Nu ska jag invänta första IDOL-auditon, och hoppas jag får skratta ordentligt!
(Det är ju det här första som är det bästa i Idol enligt mig.. :) )  
Det blir väl skrattanfall, eller börjar jag väl gråta.. :P


Kommentarer
Postat av: MOSTER

kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste varit. stackers er alla tre. ja fyra då , sita. men vi hade ur kul idag och vi tyckte maten var toppengod!! ditt calleskratt var en höjdpunkt idag ;)



kram

2010-09-07 @ 20:09:49
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Fy låter jobbigt =/ Ni får lägga er tidigt och ta igen lite sömn idag då :)

2010-09-07 @ 20:41:14
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

auditon är det ända jag kollar på för att det är så roligt :P

2010-09-07 @ 22:08:53
URL: http://misspurple.se
Postat av: mormor

Mmmm... hoppas det blir en fin dag idag för alla!

Förresten.... tillfällena, heter det, utan r.

Kraaaaaaaaaaaam!

2010-09-08 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0