Idoldags

Som ni ser har vi varit på kvällspromme, en sväng till Maxi bara. Tvätten är i torken så att säga, och nu kör vi IDOL. Imorgon blir det dagis ifall natten blir lugn och bra. Tror O verkligen vill dit, och få leka av sig ordentligt. Nu har ju jag fått höra då, att det går ögoninflamation på dagis. Känns ju därför inte kul att lämna. Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte Vabba i förebyggande syfte. Samtidigt MÅSTE han på dagis nu. Jag menar, han är ganska nyss inskolad, och så har vi varit hemma tor-fre-lör-sön-mån-tis så blir det dagis ons-tors ledig fre-lör-sön, dagis mån och en liiten stund på tisdag, men sen är det ju op på onsdagen och då blir det inte dagis måndagen efter. Jag är skitorolig att allt skiter sig nu. Så snälla, hålla alla tummar på att allt, och då menar jag ALLT ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

tummar hålls!!

2010-09-21 @ 22:33:22
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Håller tummarna! :)

2010-09-22 @ 10:04:51
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: mormor

Älskade dotra mi!

Det kommer INTE att skita sig!

Det kommer att bli så bra så!

Kraaaaaaaaam!

2010-09-22 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0