Hemma igen

Hemma igen, och hög tid för O att komma till ro och somna. Ååå vilken fin mat vi fick ikväll! Fin mat och trevligt sällskap. Jag åt Filé Mingon Black ande White, perfekt stekt enligt min smak. O åt köttbullar med pommes med både ketchp och lingon, och det slank det ner! :) Jätteskönt när det kan beställas mat, och den blir uppäten. Och glass till efterrätt.. Inte konstigt att det att han har svårt att komma till ro.. 

Nu börjar mitt och C lördagsmys snart, vi har i och för sig haft det hela dagen, och visst är det minst lika härligt när O är vaken och med, men nu är han trött, förkyld och lite hängig, så det blir nog skönast för alla tre om han får en riktigt god natts sömn. Vi ska nog bara kolla lite tv, och sedan blir det nog tidigt till sängen. Trots allt vaknar han ju tidigt imorgon. Så, så här på helgen har jag börjat ladda kaffebryggaren på kvällen, och satt på timer, så runt 7 imorgon, börjar den blurra. Underbart att vakna, och kunna få en kopp kaffe i sängen... 

 

Kommentarer
Postat av: MOSTER

ja det var en toppenkväll! Skönt när ungabytingarna uppför sig så man hinner med att njuuta av restaurangbesöket! Tack för en mysig kväll, hoppas både ni och vi får sova gott i natt!

OSTFRALLA

2010-09-18 @ 20:11:02
Postat av: A

Du har en award att hämta i min blogg!

2010-09-18 @ 21:24:56
URL: http://misspurple.se
Postat av: Lisa

Tusen tack Anna! Och Mia-OSTFRALLA!

2010-09-19 @ 10:00:26
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0