Gäspig men BRA dag! :)

Hej å hå! Strax Idol igen, sedan är det kvällen. Nu ska vi försöka få ta igen lite sömn.
Natten till idag var O vaken 1-1½timme. Mycket märkligt det här. Någon som har ett förslag på vad det är som händer? Alltså, jag förstår ju att han har mycket att bearbeta från dagis, och jag TROR verkligen att det är det som händer. Men mitt i allt i natt så sa C;
-det måste vara något mer.
Och då blev jag så orolig att jag grät en skvätt..
Idag när jag lämnade på dagis var det E som tog emot, hon är inte en av O´s fröknar- förskolelärare- pedagoger, med det gick hur bra som helst. Vi hade pratat om dagis på vägen dit, men ändå blir han lite gnällig just när vi kommer dit. Men det gick över, och han började leka med bondgården som vi hade pratat om!
*INTE EN TÅR NÄR JAG GICK!!*

Vi hoppar fram nästan 9 timmar, och när jag klev in i kapprummet såg jag O på utsidan av dörren på andra sidan korridoren, och precis då satte han upp händerna och liksom "bam" på rutan, och kikade in, så jag smöög mig upp till rutan -ååh så glad han blev!! Han blev glad och busig! Slängde sig i min famn, och skrattade och gosade!
*ÅÅÅ SÅ HÄRLIGT!!! JAG LER ÄN!*

Kvällen har vi varit i Färjestaden på mumsig middag hos O´s farmor och farfar, jättemysigt!
Nähe, nu blir det idol, och sedan nattinatt!!

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Efter dessa tuffa nätter var Ni verkligen värda en "enkel" dagisdag!! Hoppas att Ni får en sovig natt!!KRAAAM

2010-09-08 @ 21:29:35
Postat av: mormor

Det låter som en bra dag, med tanke på hur det var innan. Förstår så klart både C.s och Din oro, men jag tror faktiskt inte ni behöver oroa er. Det är en otrolig omställning, inte bara för O utan för er också, och det känner ni av allhop. Snart är dagis en rutin, och då blir nätterna lugna igen. Kraaam från mormor.

2010-09-08 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0