Fredagsmys!

Nu är det dags för fredagsmys. Jag har fått ett glas vin, och O får nu sin nattavälling, så hoppas jag på att han får sova bättre, lättare och lugnare i natt. Han har ju blivit dunderförkyld, och näsan rinner och torkas heela tiden. *Stackars*
Natten till idag har han sovit hos oss sedan 02 ungefär, och då sover ingen speciellt djupt.
På jobbet hade vi full rulle idag, jag vet inte vart allt folk kom ifrån. En av mina arbetskamrater fick köra i spelet där vi också nu har förtidsröstning, så jag fick vara i frukten, men efter en stund ringde han, så fick vi köra båda två. Och gissa om jag fick med utskällning av en "spelare". Hon tyckte absolut att det var fel att "röstarna" skulle vara i spelet, och ta tid. Jag menar HERREGUUUD. Vi sliter järnet för att allt ska hinnas, och bli så bra som möjligt, för alla, och så är det alltid en, (och det är inte första gången!) som ska tjura ihop som en barnrumpa. Medans mina andra stam/spel-kunder (God bless) är väldigt förstående och puschar att vi gör ett bra jobb! 
Det känns bra!

Nu sitter jag och skriver med världens bästa J på msn, och hoppas O somnar strax så jag får i mig lite kycklingsallad, det är dags för det till IDOL. Mums!
Imorgon blir det tivoli i Nybban om O är piggare, och på kvällen ska vi på "lokal" -där pratar vi MUMS!



 

Kommentarer
Postat av: MOSTER

och hur ofta är det val alltså?

2010-09-18 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0